歌詞
[Reversed:] (Tonight is your special night. Do something magical)
今夜は君のための特別な夜だわ 何か神秘的なことをしよう
Some days, things just take way too much of my energy
いつか エネルギーを使いすぎる時がある
I look up and the whole room's spinning
私は見上げて全ての場所が回転する
You take my cares away
君は不安を遠ざけている
I can so over complicate, people tell me to medicate
私はとても複雑にする 人々は私に投薬するように言う
Feel my blood runnin', swear the sky's fallin'
血が騒ぐように感じる 空が落ちるように誓う
I know that all this shit's fabricated, mmm
全てのこれらは作られているのを知っている
Time goes by and I can't control my mind
時は過ぎてゆき、私は自分の精神を管理できない
Don't know what else to try, but you tell me every time
何に挑戦すればよいか分からないが、君は私はいつでも言う
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
ただ呼吸すればよいと
I know I gotta keep, keep on breathin'
私は呼吸し続ける
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
ただ呼吸し続ける
I know I gotta keep, keep on breathin', mmm
私は呼吸し続ける
Sometimes it's hard to find, find my way up into the clouds
時々、雲の中に入る方法を見つけるのは難しい
Tune it out, they can be so loud
調子を合わせよう 彼らはとてもうるさくいることができる
You remind me of a time when things weren't so complicated
君は私に思い出させる 物事はそんなに複雑じゃなかったことを
All I need is to see your face
私は必要なものすべては君の顔を見ることだ
Feel my blood runnin', swear the sky's fallin'
血が騒ぐのを感じよう 空から雨が降るのを誓おう
I know that all this shit's fabricated, mmm
これらすべては作られているのを知っている
Time goes by and I can't control my mind
時は過ぎてゆき私は自分の精神を管理できない
Don't know what else to try, but you tell me every time
何に挑戦すべきか分からないが、君はいつでも私に言う
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
ただ呼吸し続けよう
I know I gotta keep, I keep on breathin'
私は呼吸し続ける
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
ただ呼吸し続ける
I know I gotta keep, I keep on breathin', mmm, yeah
私は呼吸し続ける
My, my air
My, my air
My, my air, my air
My, my air
My, my air
My, my air, yeah
私の空気
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
I know I gotta keep, I keep on breathin'
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
I know I gotta keep, I keep on breathin', mmm, yeah
私は呼吸し続ける
Feel my blood runnin', swear the sky's fallin'
血が騒ぐのを感じよう 空から雨が降るのを誓おう
I keep on breathin'
私は呼吸し続ける
Time goes by and I can't control my mind
時は過ぎてゆき私は自分の精神を管理できない
I keep on breathin', mmm, yeah
私は呼吸し続ける