歌詞
I’ve gotta keep the calm before the storm
嵐の前に静けさを保ち続けていた
I don’t want less
もう失いたくない
I don’t want more
もうこれ以上求めない
Must bar the windows and the doors
窓とドアを閉じるに違いない
To keep me safe to keep me warm
私を安全にするため、私を暖かくし続けるため
Yeah my life is what I’m fighting for
私の人生は私が戦うということだ
Can’t part the sea 
海を分けることはできない
Can’t reach the shore
岸にたどり着くことはできない
And my voice becomes the driving force
そして私の声は激しい力になる
I won’t let this pull me overboard
私はこれが私を船外に引っ張るのを許さない
God keep my head above water
神は私の頭を水の上に保つ
Don’t let me drown
私を溺死させないでくれ
It gets harder
それはより激しくなる
I’ll meet you there at the altar
私は祭壇で君に会うだろう
As I fall down to my knees
私が膝から崩れ落ちるにつれて
Don’t let me drown
Don’t let me drown
私をがっかりさせないでくれ
So pull me up from down below
だからずっと下から私を引き上げてくれ
‘Cause I’m underneath the undertow
私は逆流の真下にいるから
Come dry me off and hold me close
私を乾かして私を閉じ込めてくれ
I need you now I need you most
私は今君が必要だ 私はすごく君が必要だ
God keep my head above water
神は水の上に私の頭を保つ
Don’t let me drown
私を溺死させないでくれ
It gets harder
より激しくなる
I’ll meet you there at the altar
私は祭壇で君に会うだろう
As I fall down to my knees
私は膝から崩れ落ちるにつれて
Don’t let me drown
Don’t let me drown
Don’t let me drown
私を溺死させないでくれ
Keep my head above water above water
私の頭を水の上で保ってくれ
And I can’t see in the stormy weather
そして私は荒れた天気の中で見ることができない
I can’t seem to keep it all together
私はそれを一緒にし続けるようには思えない
And I can’t swim the ocean like this forever
そして私は永遠にこのように泳げない
And I can’t breathe
そして私は息ができない
God keep my head above water
神は水の上に私の頭を保ち続ける
I lose my breath at the bottom
私は底で息を失う
Come rescue me
私を助けて
I’ll be waiting
私は待っているだろう
I’m too young to fall asleep
私は永眠するには若すぎる
God keep my head above water
神は水の上に私の頭を保つ
Don’t let me drown
私を溺死させないでくれ
It gets harder
より激しくなる
I’ll meet you there at the altar
私は祭壇で君に会うだろう
As I fall down to my knees
私が膝から崩れ落ちるにつれて
Don’t let me drown
Don’t let me drown
Don’t let me drown
私を溺死させないでくれ
Keep my head above water above water
水の上に私の頭を保ち続けてくれ